viernes, 29 de abril de 2011

3TTMan


Us vull explicar el que m'ha impressionat més de Louis Lambert, més conegut com el "3TTMan".

Un dia estava passejant pel carrer quan va veure que uns nens que sortien de l'escola firmaven el seu nom amb el dit sobre el ciment fresc d'una paret. Li va semblar tan espontani i natural que se li va ocórrer que el ciment que utilitzava a casa seva per fer reformes podia tenir un valor artístic. Així doncs, va apostar per fer grafiti a través del ciment cola en el què dibuixa amb el dit abans de que s'assequés. Quan aquest artista surt al carrer, que acostuma a fer-ho de dia (no s'amaga) se l'arriba a confondre amb un obrer perquè va vestit amb un mono de treball, una paleta i els sacs de ciment.
Aquí us deixo el link on veureu les fotos del procés d'una de les seves obres i, un vídeo del programa "Con visado de calle" on al principi hi surt ell explicant una part de la seva obra.



Val la pena acabar de veure el vídeo perquè a més a més de 3TTMan hi apareix un col·lectiu que s'encarregarà de defensar els drets dels ciutadans del barri de Lavapiés de Madrid a no ser gravats per les càmeres de vigilància que hi han instal·lat; Miguel Ángel Gallardo, creador de Makoki, ens presentarà la seva obra biogràfica; per últim, Casas Viejas, la organització social per la ocupació de les cases del centre de Sevilla, ens donarà la seva visió sobre les activitats del centre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario